Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy zdrowotne
Rok: 2002
dermokosmetyki. Badania wykazują, że ok. 40 proc. Polaków deklaruje problemy z suchą skorą, a ponad połowa kobiet twierdzi, że ich skóra jest wrażliwa. specjaliści oceniają, że problemy te będą się pogłębiać pod wpływem wielu niekorzystnych czynników "cywilizacyjnych" takich jak zanieczyszczenie środowiska i nadmierny stres.
Wśród dermokosmetyków na szczególną uwagę zasługuje obecne od niedawna na rynku marka Dermedic. Preparaty Dermedic rozwiązują najczęściej występujące problemy ze skórą takie jak zmarszczki, trądzik i nadmierna potliwość. Pomagają zlikwidować dyskomfort związany z suchą i nadwrażliwą skórą, ochraniają cerę przed czynnikami zewnętrznymi.
To pierwsze na rynku dermokosmetyki, których właścicielem jest firma farmaceutyczna.
Kremy i żele
Kosmetyki z
dermokosmetyki. Badania wykazują, że ok. 40 proc. Polaków deklaruje problemy z suchą skorą, a ponad połowa kobiet twierdzi, że ich skóra jest wrażliwa. specjaliści oceniają, że problemy te będą się pogłębiać pod wpływem wielu niekorzystnych czynników "cywilizacyjnych" takich jak zanieczyszczenie środowiska i nadmierny stres.<br>Wśród dermokosmetyków na szczególną uwagę zasługuje obecne od niedawna na rynku marka &lt;name type="prod"&gt;Dermedic&lt;/&gt;. Preparaty &lt;name type="prod"&gt;Dermedic&lt;/&gt; rozwiązują najczęściej występujące problemy ze skórą takie jak zmarszczki, trądzik i nadmierna potliwość. Pomagają zlikwidować dyskomfort związany z suchą i nadwrażliwą skórą, ochraniają cerę przed czynnikami zewnętrznymi.<br>To pierwsze na rynku dermokosmetyki, których właścicielem jest firma farmaceutyczna.<br>Kremy i żele<br>Kosmetyki z
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego