Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy finansowe
Rok: 2004
swój rynek. Pisząc biznes/plan, przedstawmy szczegółowo naszych konkurentów i porównajmy, n czym polega przewaga konkurencyjna (lub jej brak) każdego z nich. Im staranniej przygotujemy tę część biznes planu, tym większa wiarygodność zyskają jego dalsze części.
Daria Gołębiowska doradca Programu UE/EBOR
Obecny rynek
Obecne produkty
Penetracja rynku
Zwiększenie sprzedaży obecnych produktów/usług, np. przez działania skierowane do klientów konkurencji lub nowych klientów, poprzez np. otwarcie kolejnego punktu sprzedaży na sąsiedniej ulicy, dłuższe godziny otwarcia punktu usługowego, sezonową ofertę promocyjną.
Nowe produkty
Rozwój produktu/usługi
Zwiększenie sprzedaży przez wprowadzenie do sprzedaży nowego, ulepszonego produktu lub usługi na dotychczasowym rynku, np. uzupełnienie
swój rynek. Pisząc biznes/plan, przedstawmy szczegółowo naszych konkurentów i porównajmy, n czym polega przewaga konkurencyjna (lub jej brak) każdego z nich. Im staranniej przygotujemy tę część biznes planu, tym większa wiarygodność zyskają jego dalsze części.<br>Daria Gołębiowska doradca Programu UE/EBOR<br>Obecny rynek<br>Obecne produkty<br>Penetracja rynku<br>Zwiększenie sprzedaży obecnych produktów/usług, np. przez działania skierowane do klientów konkurencji lub nowych klientów, poprzez np. otwarcie kolejnego punktu sprzedaży na sąsiedniej ulicy, dłuższe godziny otwarcia punktu usługowego, sezonową ofertę promocyjną.<br>Nowe produkty<br>Rozwój produktu/usługi<br>Zwiększenie sprzedaży przez wprowadzenie do sprzedaży nowego, ulepszonego produktu lub usługi na dotychczasowym rynku, np. uzupełnienie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego