Typ tekstu: Strona internetowa
Autor: Michał Banasiak
Tytuł: strona o kolarstwie górskim i rowerach
Rok wydania: 02.01.2003
Rok powstania: 2003
kierownicy do połowy, i załóż linkę zostawiając 1-2 mm luzu
8. Sprawdź czy klocki równocześnie dotykają obręczy. Jeśli nie, dokręć śrubę regulującą naprężenie sprężyny tej szczęki, która dotknęła obręczy pierwsza. Staraj się jednak, aby naprężenie sprężyn było jak najmniejsze, dzięki czemu hamulce będą lekko chodziły.
9. Zakręć kołem. Jeżeli obręcz lub opona ociera o klocki powróć do p.2 lub sprawdź czy koło jest dobrze nacentrowane. W sytuacji awaryjnej możesz zwiększyć odległość klocków od obręczy, jednak jeśli klocki muszą być w odległości większej, niż 4 mm koło zdecydowanie wymaga centrowania :)
cantilever: Technika jak przy v-brake'ach, tylko ramiona muszą być
kierownicy do połowy, i załóż linkę zostawiając 1-2 mm luzu<br>8. Sprawdź czy klocki równocześnie dotykają obręczy. Jeśli nie, dokręć śrubę regulującą naprężenie sprężyny tej szczęki, która dotknęła obręczy pierwsza. Staraj się jednak, aby naprężenie sprężyn było jak najmniejsze, dzięki czemu hamulce będą lekko chodziły.<br>9. Zakręć kołem. Jeżeli obręcz lub opona ociera o klocki powróć do p.2 lub sprawdź czy koło jest dobrze nacentrowane. W sytuacji awaryjnej możesz zwiększyć odległość klocków od obręczy, jednak jeśli klocki muszą być w odległości większej, niż 4 mm koło zdecydowanie wymaga centrowania &lt;emot&gt;:)&lt;/&gt;<br>cantilever: Technika jak przy v-brake'ach, tylko ramiona muszą być
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego