Typ tekstu: Książka
Autor: Dudczak Andrzej
Tytuł: Koparki. Teoria i projektowanie
Rok: 2000
znajdujące się w poślizgu koło zewnętrzne, prędkość obrotowa koła zewnętrznego jest wówczas mniejsza od prędkości obrotowej tego koła w ruchu bez poślizgu, dlatego znajdujące się w poślizgu koło zewnętrzne jest elementem hamującym ruch, a napęd jest przenoszony jedynie przez koło wewnętrzne.
c) wskutek spadku przyczepności pod oboma kołami powoduje poślizg obu kół; zwykle w takim przypadku poślizg koła wewnętrznego jest większy niż poślizg koła zewnętrznego.
W tablicy 13.4 zostały przedstawione możliwości współdziałania z podłożem pary kół sztywno związanych z osią, poruszających się po współśrodkowych okręgach.
Na rysunku 13.14 jest przedstawiony rozdział mocy w czterech typowych sytuacjach drogowych. Podczas ruchu
znajdujące się w poślizgu koło zewnętrzne, prędkość obrotowa koła zewnętrznego jest wówczas mniejsza od prędkości obrotowej tego koła w ruchu bez poślizgu, dlatego znajdujące się w poślizgu koło zewnętrzne jest elementem hamującym ruch, a napęd jest przenoszony jedynie przez koło wewnętrzne.<br>c) wskutek spadku przyczepności pod oboma kołami powoduje poślizg obu kół; zwykle w takim przypadku poślizg koła wewnętrznego jest większy niż poślizg koła zewnętrznego.<br>W tablicy 13.4 zostały przedstawione możliwości współdziałania z podłożem pary kół sztywno związanych z osią, poruszających się po współśrodkowych okręgach.<br>Na rysunku 13.14 jest przedstawiony rozdział mocy w czterech typowych sytuacjach drogowych. Podczas ruchu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego