Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Metropol
Nr: 03.22
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
nie tylko do portfela, lecz i do wyobraźni. Wielu do dziś pamięta "Ociec, prać?"- ale tylko w proszku takim to a takim. Albo zachęcanie do kupna anteny satelitarnej. Przychodzi pan do wróżki. Ta patrzy w kryształową kulę i stwierdza dramatycznie: "nic nie widzę, nic nie widzę". A głos zza ekranu obwieszcza: "i nie zobaczysz, póki nie kupisz anteny satelitarnej takiej to a takiej". Znaczenie reklamy docenił nawet Kościół katolicki w Czechach, zapowiadając specjalną akcję - ni mniej ni więcej tylko reklamującą tę religię. Bo reklama jest nie tylko przysłowiową dźwignią handlu.
Oglądamy ogłoszenia prasowe, spoty w TV, afisze na ulicach. Te najlepsze
nie tylko do portfela, lecz i do wyobraźni. Wielu do dziś pamięta "Ociec, prać?"- ale tylko w proszku takim to a takim. Albo zachęcanie do kupna anteny satelitarnej. Przychodzi pan do wróżki. Ta patrzy w kryształową kulę i stwierdza dramatycznie: "nic nie widzę, nic nie widzę". A głos zza ekranu obwieszcza: "i nie zobaczysz, póki nie kupisz anteny satelitarnej takiej to a takiej". Znaczenie reklamy docenił nawet Kościół katolicki w Czechach, zapowiadając specjalną akcję - ni mniej ni więcej tylko reklamującą tę religię. Bo reklama jest nie tylko przysłowiową dźwignią handlu.<br>Oglądamy ogłoszenia prasowe, spoty w TV, afisze na ulicach. Te najlepsze
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego