Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
dotyczą interakcji własności prostych ze stanami wewnętrznymi, wzbudzanymi u odbiorcy. Badania Andersona nad podwójnym kodowaniem informacji dostarczyły danych świadczących o zapamiętywaniu przez podmiot zarówno informacji napływających z otoczenia, jak i własnych reakcji na te informacje. Proces ten jest oparty na dwóch niezależnych systemach pamięciowych, dzięki którym możliwa jest weryfikcja podejmowanych ocen, zarówno na podstawie przesłanek poznawczych, jak i reakcji emocjonalnych. Bogdan Wojciszke postuluje przynależność procesów afektywnych i poznawczych do dwóch odrębnych systemów, wtórnych wobec procesów sensorycznych oraz mogących wzajemnie wpływać na swój przebieg. Ujęcie to pozwala oddziaływać na tworzenie ustosunkowań odbiorcy wobec desygnatów wiadomości reklamowej w sposób uwzględniający ograniczenia związane z
dotyczą interakcji własności prostych ze stanami wewnętrznymi, wzbudzanymi u odbiorcy. Badania Andersona nad podwójnym kodowaniem informacji dostarczyły danych świadczących o zapamiętywaniu przez podmiot zarówno informacji napływających z otoczenia, jak i własnych reakcji na te informacje. Proces ten jest oparty na dwóch niezależnych systemach pamięciowych, dzięki którym możliwa jest weryfikcja podejmowanych ocen, zarówno na podstawie przesłanek poznawczych, jak i reakcji emocjonalnych. Bogdan Wojciszke postuluje przynależność procesów afektywnych i poznawczych do dwóch odrębnych systemów, wtórnych wobec procesów sensorycznych oraz mogących wzajemnie wpływać na swój przebieg. Ujęcie to pozwala oddziaływać na tworzenie ustosunkowań odbiorcy wobec desygnatów wiadomości reklamowej w sposób uwzględniający ograniczenia związane z
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego