polegająca <br>na usuwaniu pragnień, porównana do oczyszczanie lustra, nie jest możliwa, <br>ponieważ nie ma 'ja', które mogłoby się stać przedmiotem takich zabiegów. <br>Skoro 'jaźń jednostkowa' nie ma żadnych stałych cech, nie może ulec <br>zmianie, ponieważ nie możemy wyodrębnię cech pierwotnych, które chcielibyśmy <br>zmienię. <br>Jedną z najbardziej znanych polemik dotyczących niemożności oczyszczania <br>'jaźni jednostkowej' ze względu na buddyjską koncepcję nieistnienia <br>indywidualnego ego jest spór o sukcesję po Piątym Patriarsze zen, opisany <br>w Sutrze Szóstego Patriarchy Wygłoszonej z Podwyższenia (chiń. Liuzu Huineng <br>dashi tanjing; jap. Rokuso Eno daishi dangyo). <br>Według tej relacji Piąty Patriarcha, Hongren (jap. Gunin, 601-674), <br>zdecydował, że jego następcą