Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 24.01
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2002
względu na większe naciski na filary podtrzymujące - tłumaczy dr Marek Łagoda, ekspert Instytutu Badawczego Dróg i Mostów. - Jezdnia biegnąca w stronę centrum, gdzie nie ma torowiska, jest w trochę lepszym stanie. Nie ma się jednak z czego cieszyć. Wiadukt w al. Krakowskiej wybudowano ponad 60 lat temu, a generalnego remontu od tej pory nie przeprowadzano. Nawet nie utrzymywano go, jak należy. Świadczy o tym choćby wysokie zielsko porastające boki i dół konstrukcji oraz niezabezpieczone głębokie szczeliny w filarach podtrzymujących płytę, widoczne już z daleka. Do tego, szczególnie na jezdni prowadzącej w stronę Janek, praktycznie nie funkcjonuje system drenażu, czyli kanałów odprowadzających deszczówkę. Ma
względu na większe naciski na filary podtrzymujące - tłumaczy dr Marek Łagoda, ekspert Instytutu Badawczego Dróg i Mostów. - Jezdnia biegnąca w stronę centrum, gdzie nie ma torowiska, jest w trochę lepszym stanie. Nie ma się jednak z czego cieszyć. Wiadukt w al. Krakowskiej wybudowano ponad 60 lat temu, a generalnego remontu od tej pory nie przeprowadzano. Nawet nie utrzymywano go, jak należy. Świadczy o tym choćby wysokie zielsko porastające boki i dół konstrukcji oraz niezabezpieczone głębokie szczeliny w filarach podtrzymujących płytę, widoczne już z daleka. Do tego, szczególnie na jezdni prowadzącej w stronę Janek, praktycznie nie funkcjonuje system drenażu, czyli kanałów odprowadzających deszczówkę. Ma
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego