Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
który wiadomość oznacza;
2, zdolność odbiorcy do dekodowania komunikatu w sposób zgodny z intencjami nadawcy;
3, możliwość takiego sformułowania komunikatu, który gwarantuje skupienie uwagi odbiorcy oraz jego prawidłowe dekodowanie;
4, symboliczny charakter przekazu (a więc reprezentowanie przez przekaz obiektów znajdujących się poza nim oraz uzgodnienie kodu użytego między nadawcą a odbiorcą w trakcie procesu komunikowania się).
Wracając na chwilę do sytuacji z leśniczówki warto zauważyć, że ekspedientka zrozumiała życzenie, ponieważ zwrot "Mocno kolorowy proszę" oznaczał przedmiot, który znany był obojgu bądź z filmów reklamowych, bądź z innych poprzednich rozmów, w trakcie których został uzgodniony kod jego oznaczania. Był też adekwatny wobec
który wiadomość oznacza; <br>2, zdolność odbiorcy do dekodowania komunikatu w sposób zgodny z intencjami nadawcy; <br>3, możliwość takiego sformułowania komunikatu, który gwarantuje skupienie uwagi odbiorcy oraz jego prawidłowe dekodowanie; <br>4, symboliczny charakter przekazu (a więc reprezentowanie przez przekaz obiektów znajdujących się poza nim oraz uzgodnienie kodu użytego między nadawcą a odbiorcą w trakcie procesu komunikowania się). <br>Wracając na chwilę do sytuacji z leśniczówki warto zauważyć, że ekspedientka zrozumiała życzenie, ponieważ zwrot "Mocno kolorowy proszę" oznaczał przedmiot, który znany był obojgu bądź z filmów reklamowych, bądź z innych poprzednich rozmów, w trakcie których został uzgodniony kod jego oznaczania. Był też adekwatny wobec
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego