Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
wyglądać całkiem odwrotnie. Organizacja non-profit reklamująca akcję pomocy dla bezdomnych, realizuje motywy istotne dla odbiorcy. Stacja radiowa udostępniająca w celach autopromocyjnych czas reklamowy, w którym słuchacze mogliby składać życzenia z okazji walentynek, realizowałaby motywy istotne zarówno dla nadawcy, jak i dla odbiorcy.
Większość przekazów powinna być adresowana do określonego odbiorcy lub grupy odbiorców - inaczej uzgodnienie kodów między nadawcą a odbiorcą staje się utrudnione, słabsza staje się też współzależność motywów; powoduje to konieczność dostosowania typu wiadomości do odbiorcy lub typu odbiorcy do wiadomości. Równowaga ilości informacji, jakie posiada nadawca i odbiorca, nie musi być efektem jednokrotnego komunikowania się, np. w sytuacji
wyglądać całkiem odwrotnie. Organizacja non-profit reklamująca akcję pomocy dla bezdomnych, realizuje motywy istotne dla odbiorcy. Stacja radiowa udostępniająca w celach autopromocyjnych czas reklamowy, w którym słuchacze mogliby składać życzenia z okazji walentynek, realizowałaby motywy istotne zarówno dla nadawcy, jak i dla odbiorcy. <br>Większość przekazów powinna być adresowana do określonego odbiorcy lub grupy odbiorców - inaczej uzgodnienie kodów między nadawcą a odbiorcą staje się utrudnione, słabsza staje się też współzależność motywów; powoduje to konieczność dostosowania typu wiadomości do odbiorcy lub typu odbiorcy do wiadomości. Równowaga ilości informacji, jakie posiada nadawca i odbiorca, nie musi być efektem jednokrotnego komunikowania się, np. w sytuacji
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego