Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy medyczne
Rok: 1999
3. Prosimy o podanie marki najczęściej dotychczas stosowanego środka do farbowania włosów ......
4. Jak często farbuje Pani włosy?
a. raz w miesiącu
b. raz na 3 miesiące
c. raz na pół roku
d. okazjonalnie
5. W jakim celu farbuje Pani włosy?
a. pokrycia siwizny
b. zmiany koloru
c. nadania włosom odcienia
d. inny cel (jaki?) ......
6. Co skłoniło Panią do zakupu farby NATEA?
a. reklama prasowa
b. reklama telewizyjna
c. znajoma, koleżanka
d. ekspedientka
e. promocja
f. inne...
7. Proszę podać numer odcienia NATEA, który Pani zakupiła.
......
8. Czy jest Pani zadowolona po użyciu farby NATEA?
a. bardzo
b. raczej tak
3. Prosimy o podanie marki najczęściej dotychczas stosowanego środka do farbowania włosów ......<br>4. Jak często farbuje Pani włosy?<br>a. raz w miesiącu <br>b. raz na 3 miesiące<br>c. raz na pół roku<br>d. okazjonalnie<br>5. W jakim celu farbuje Pani włosy?<br>a. pokrycia siwizny <br>b. zmiany koloru<br>c. nadania włosom odcienia<br>d. inny cel (jaki?) ......<br>6. Co skłoniło Panią do zakupu farby NATEA?<br>a. reklama prasowa <br>b. reklama telewizyjna<br>c. znajoma, koleżanka<br>d. ekspedientka<br>e. promocja<br>f. inne...<br>7. Proszę podać numer odcienia NATEA, który Pani zakupiła.<br>......<br>8. Czy jest Pani zadowolona po użyciu farby NATEA?<br>a. bardzo<br>b. raczej tak
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego