Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 37
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1975
pod lokomotywę, praktycznie nie mają żadnych szans na uratowanie życia.
Dlatego przejazdy kolejowe pokonujemy z największą ostrożnością. Kiedy w perspektywie szosy zobaczymy przejazd lub odpowiednie znaki ostrzegawcze, informujące że do przejazdu się zbliżamy - nie wyprzedzamy pojazdów, które jadą przed nami. Wręcz przeciwnie. Zmniejszamy prędkość, aby poprzedzający nas samochód był bardziej oddalony. Dzięki temu uzyskujemy lepszy wgląd w to co się dzieje na torach.
Już w czasie zbliżania się do przejazdu, z większej odległości, dokładnie obserwujemy tory po obu stronach drogi. Większość przejazdów na szosach jest tak usytuowana, że kąt widzenia jest znacznie rozwarty i zawczasu możemy zapoznać się z sytuacją na
pod lokomotywę, praktycznie nie mają żadnych szans na uratowanie życia. <br>Dlatego przejazdy kolejowe pokonujemy z największą ostrożnością. Kiedy w perspektywie szosy zobaczymy przejazd lub odpowiednie znaki ostrzegawcze, informujące że do przejazdu się zbliżamy - nie wyprzedzamy pojazdów, które jadą przed nami. Wręcz przeciwnie. Zmniejszamy prędkość, aby poprzedzający nas samochód był bardziej oddalony. Dzięki temu uzyskujemy lepszy wgląd w to co się dzieje na torach. <br> Już w czasie zbliżania się do przejazdu, z większej odległości, dokładnie obserwujemy tory po obu stronach drogi. Większość przejazdów na szosach jest tak usytuowana, że kąt widzenia jest znacznie rozwarty i zawczasu możemy zapoznać się z sytuacją na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego