Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
Takie konstanse promocyjne, jak cowboy Marlboro, tygrys kojarzony z marką Esso oraz gwiazdy filmu, występujące w filmach reklamujących mydło Lux, mają szeroki zasięg oddziaływania, natomiast inne symbole mogą nie mieć takiego charakteru.
Wymogi strategiczne - najczęściej pozycje marek są niejednakowe na różnych rynkach. Tak więc uwarunkowania lokalne wpływają na decyzje przedsiębiorstw odnośnie do strategii markowej. Może to polegać np. na adaptacji założeń reklamowych - głównej idei reklamy, wykorzystywania różnych środków przekazu, różnej intensywności reklamy. Realizacja strategii - uważa się, że mogą być zróżnicowania na rynkach krajów europejskich w realizacji strategii markowej, jednak istnieje szansa stosowania jednolitej, głównej idei psychologicznego różnicowania produktów za pomocą marki.
Przykładem
Takie konstanse promocyjne, jak cowboy Marlboro, tygrys kojarzony z marką Esso oraz gwiazdy filmu, występujące w filmach reklamujących mydło Lux, mają szeroki zasięg oddziaływania, natomiast inne symbole mogą nie mieć takiego charakteru.<br>Wymogi strategiczne - najczęściej pozycje marek są niejednakowe na różnych rynkach. Tak więc uwarunkowania lokalne wpływają na decyzje przedsiębiorstw odnośnie do strategii markowej. Może to polegać np. na adaptacji założeń reklamowych - głównej idei reklamy, wykorzystywania różnych środków przekazu, różnej intensywności reklamy. Realizacja strategii - uważa się, że mogą być zróżnicowania na rynkach krajów europejskich w realizacji strategii markowej, jednak istnieje szansa stosowania jednolitej, głównej idei psychologicznego różnicowania produktów za pomocą marki.<br>Przykładem
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego