Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Cosmopolitan
Nr: 2
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
Zachodzie seks w reklamie stał się zjawiskiem tak powszednim, że aby wywołać sensacje czy narodowe dyskusje, trzeba pokusić się o dużo więcej. W Niemczech np. niemal każda stacja telewizyjna może pochwalić się programem, którego tematyka związana jest wyłącznie z seksem. Magazyn "Peep!" czy "Exclusive" informują więc o wyborach na "profesjonalną odpowiedniczkę komputerowej Luli", słynnej z biustu w nadnaturalnych rozmiarach, silikonowych ust i skórzanej bielizny. Polecają dyskoteki erotyczne czy sklepy, w których dostać można pewne części ciała wykonane w całości z marcepanu. Opracowują też poradniki typu "Jak kochać się w hamaku bez ryzyka upadku".
- To, czego brakuje mi w polskiej TV, to
Zachodzie seks w reklamie stał się zjawiskiem tak powszednim, że aby wywołać sensacje czy narodowe dyskusje, trzeba pokusić się o dużo więcej. W Niemczech np. niemal każda stacja telewizyjna może pochwalić się programem, którego tematyka związana jest wyłącznie z seksem. Magazyn "Peep!" czy "Exclusive" informują więc o wyborach na "profesjonalną odpowiedniczkę komputerowej Luli", słynnej z biustu w nadnaturalnych rozmiarach, silikonowych ust i skórzanej bielizny. Polecają dyskoteki erotyczne czy sklepy, w których dostać można pewne części ciała wykonane w całości z marcepanu. Opracowują też poradniki typu "Jak kochać się w hamaku bez ryzyka upadku". <br>- To, czego brakuje mi w polskiej TV, to
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego