Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
Nigdy nie osiąga się pełni.
Brak korekt i autokorekt powoduje, że rezultaty wcześniej wykonanej pracy nie wpływają w efektywny sposób na etapy następne. Pracując nad rozwiązaniami problemu nie możemy jednocześnie oceniać ich jakości i ich konsekwencji. Systematyczne korekty zmieniają punkt widzenia i pozwalają nabrać dystansu do poszczególnych wersji. Pozwalają także odraczać lub przyspieszać decyzje - w zależności od potrzeb. Powodują też, że jedne rozwiązania inspirują inne.
Zbiorowa odpowiedzialność - realizacja kampanii reklamowej zawsze napotyka momenty krytyczne. Ich pojawianie się wynika z natury problemu. Jeśli część z nich pozostaje zbyt długo nie rozwiązana - uniemożliwia to dalszą pracę. Osobista odpowiedzialność jest najskuteczniejszym mechanizmem, gwarantującym koordynację
Nigdy nie osiąga się pełni. <br>Brak korekt i autokorekt powoduje, że rezultaty wcześniej wykonanej pracy nie wpływają w efektywny sposób na etapy następne. Pracując nad rozwiązaniami problemu nie możemy jednocześnie oceniać ich jakości i ich konsekwencji. Systematyczne korekty zmieniają punkt widzenia i pozwalają nabrać dystansu do poszczególnych wersji. Pozwalają także odraczać lub przyspieszać decyzje - w zależności od potrzeb. Powodują też, że jedne rozwiązania inspirują inne. <br>Zbiorowa odpowiedzialność - realizacja kampanii reklamowej zawsze napotyka momenty krytyczne. Ich pojawianie się wynika z natury problemu. Jeśli część z nich pozostaje zbyt długo nie rozwiązana - uniemożliwia to dalszą pracę. Osobista odpowiedzialność jest najskuteczniejszym mechanizmem, gwarantującym koordynację
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego