Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy edukacyjne
Rok: 1999
w kolejności.
2. Sprawnie dodaje i odejmuje w zakresie 10. Posługuje się liczebnikami porządkowymi.
3. Potrafi porównać zbiory i określić pojęcia "równo, mniej, więcej, tyle samo". Zna znaki mniejszości, większości, dodawania, odejmowania.
4. Potrafi klasyfikować zbiory wg kształtów i barw.
5. Potrafi określić pojęcie: mniejszy, większy, równy.
E.
1. Poprawnie odwzorowuje elementy i figury geometryczne.
2. Prawidłowo rysuje schemat postaci ludzkiej, schemat domu.
3. Samodzielnie układa obrazek z kilku elementów.
4. Zapamiętuje dużo elementów z oglądanych obrazków.
F.
1. Rozumie i chętnie wykonuje polecenia.
2. Potrafi wytrwale pracować przez 30 min.
3. Prace wykonuje dokładnie, starannie, samodzielnie szybko.
4.Chętnie bawi
w kolejności.<br>2. Sprawnie dodaje i odejmuje w zakresie 10. Posługuje się liczebnikami porządkowymi. <br>3. Potrafi porównać zbiory i określić pojęcia "równo, mniej, więcej, tyle samo". Zna znaki mniejszości, większości, dodawania, odejmowania.<br>4. Potrafi klasyfikować zbiory wg kształtów i barw.<br>5. Potrafi określić pojęcie: mniejszy, większy, równy.<br>E.<br>1. Poprawnie odwzorowuje elementy i figury geometryczne.<br>2. Prawidłowo rysuje schemat postaci ludzkiej, schemat domu.<br>3. Samodzielnie układa obrazek z kilku elementów.<br>4. Zapamiętuje dużo elementów z oglądanych obrazków.<br>F.<br>1. Rozumie i chętnie wykonuje polecenia. <br>2. Potrafi wytrwale pracować przez 30 min.<br>3. Prace wykonuje dokładnie, starannie, samodzielnie szybko. <br>4.Chętnie bawi
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego