Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2918
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
brak samoakceptacji. Bo rozrzutność bywa wynikiem frustracji, a także skłonności lękowych. Kobieta-shopoholiczka ma zwykle niskie poczucie własnej wartości, nieustannie boi się oceny otoczenia, chcąc więc się podobać, kupuje coraz ładniejsze stroje, sztuczną biżuterię i kosmetyki z nadzieją, że jej "zagrożona" pozycja - w pracy i w domu - szybko wzrośnie. Kupując odzież, często nie patrzy na kolor i krój, lecz na metkę. Postępują tak zwykle osoby z natury uległe, którym brakuje pewności siebie, choć na co dzień udawać mogą przebojowość, siłę i zdecydowanie.
Kobiety po rozwodzie chcą natychmiast rozpocząć nowe życie, by "zatrzeć ślady" po eksmałżonku. Bez namysłu kupują, kupują, kupują. Na
brak samoakceptacji. Bo rozrzutność bywa wynikiem frustracji, a także skłonności lękowych. Kobieta-shopoholiczka ma zwykle niskie poczucie własnej wartości, nieustannie boi się oceny otoczenia, chcąc więc się podobać, kupuje coraz ładniejsze stroje, sztuczną biżuterię i kosmetyki z nadzieją, że jej "zagrożona" pozycja - w pracy i w domu - szybko wzrośnie. Kupując odzież, często nie patrzy na kolor i krój, lecz na metkę. Postępują tak zwykle osoby z natury uległe, którym brakuje pewności siebie, choć na co dzień udawać mogą przebojowość, siłę i zdecydowanie.<br>Kobiety po rozwodzie chcą natychmiast rozpocząć nowe życie, by "zatrzeć ślady" po eksmałżonku. Bez namysłu kupują, kupują, kupują. Na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego