Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 02.07
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
dr. Piotra Wójcika z firmy IQS and Quant Group, specjalisty w dziedzinie psychologii marketingu, wojną cenową można zdobyć rynek, ale się go nie utrzyma. - Klient, poza niską ceną, oczekuje też jakości. Jeśli ten warunek nie zostanie spełniony, odejdzie tak szybko, jak przyszedł - tłumaczy dr Wójcik. - Zwłaszcza że klienci "wrażliwi cenowo" odznaczają się niewielką lojalnością.

Z badań wynika, że strategia kuszenia niską ceną jest skuteczna tylko w stosunku do części klientów i niektórych produktów oraz usług. Im większa zamożność konsumenta i wyższa półka cenowa, tym mniejsze działanie ceny. Na razie jednak jesteśmy społeczeństwem niezbyt zamożnym i na dorobku, więc większość z nas zwraca
dr. Piotra Wójcika z firmy IQS and Quant Group, specjalisty w dziedzinie psychologii marketingu, wojną cenową można zdobyć rynek, ale się go nie utrzyma. - Klient, poza niską ceną, oczekuje też jakości. Jeśli ten warunek nie zostanie spełniony, odejdzie tak szybko, jak przyszedł - tłumaczy dr Wójcik. - Zwłaszcza że klienci "wrażliwi cenowo" odznaczają się niewielką lojalnością.<br><br>Z badań wynika, że strategia kuszenia niską ceną jest skuteczna tylko w stosunku do części klientów i niektórych produktów oraz usług. Im większa zamożność konsumenta i wyższa półka cenowa, tym mniejsze działanie ceny. Na razie jednak jesteśmy społeczeństwem niezbyt zamożnym i na dorobku, więc większość z nas zwraca
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego