Typ tekstu: Książka
Autor: Hamrol Adam, Mantura Władysław
Tytuł: Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 1998
badań marketingowych należy objąć nie tylko daną potrzebę klientów finalnych i wynikające z niej wymagania wobec wyrobu, lecz także określone potrzeby i wymagania wszystkich pozostałych podmiotów, które czynnie lub biernie będą uczestniczyć w cyklu istnienia wyrobu. Z punktu widzenia własnych interesów producent także ma szereg potrzeb i wymagań dotyczących wyrobu, odzwierciedlanych m.in. w jakości produkcyjnej. Oprócz ogółu potrzeb i wymagań, uzasadniających podjęcie prac projektowych, obiektem badań marketingowych jest całokształt pozostałych rynkowych uwarunkowań przebiegu cyklu istnienia wyrobu. Są to między innymi badania następujących rynków: wyrobów substytucyjnych oraz konkurentów, zaopatrzenia, pracy, kapitału i inwestycyjnego.
Badania marketingowe nie są jedynym rodzajem badań prognozowanego
badań marketingowych należy objąć nie tylko daną potrzebę klientów finalnych i wynikające z niej wymagania wobec wyrobu, lecz także określone potrzeby i wymagania wszystkich pozostałych podmiotów, które czynnie lub biernie będą uczestniczyć w cyklu istnienia wyrobu. Z punktu widzenia własnych interesów producent także ma szereg potrzeb i wymagań dotyczących wyrobu, odzwierciedlanych m.in. w jakości produkcyjnej. Oprócz ogółu potrzeb i wymagań, uzasadniających podjęcie prac projektowych, obiektem badań marketingowych jest całokształt pozostałych rynkowych uwarunkowań przebiegu cyklu istnienia wyrobu. Są to między innymi badania następujących rynków: wyrobów substytucyjnych oraz konkurentów, zaopatrzenia, pracy, kapitału i inwestycyjnego.<br>Badania marketingowe nie są jedynym rodzajem badań prognozowanego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego