Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
szanse, jeśli wykorzystają pojawiające się nowe okazje rynkowe.
Przedstawione przewidywane kierunki zmian na rynku UE w wyniku wprowadzania zasad JRW w dużym stopniu się sprawdzają. Na temat stopnia realizacji tego przedsięwzięcia wypowiedziała się na początku 1994r. Komisja Europejska w swym pierwszym rocznym sprawozdaniu. Mimo pewnych elementów krytycznych opinia Komisji była ogólnie biorąc pozytywna. Analizy, które były podstawą do prezentacji takiej opinii, przeprowadzono głównie wśród małych i średnich przedsiębiorstw, wrażliwych ze swej istoty na tego typu zmiany uwarunkowań. Niemal wszystkie badane firmy potwierdziły fakt zaostrzenia się konkurencji na rynku Unii Europejskiej oraz pojawienia się wyraźnych bodźców stymulujących wprowadzanie na rynek nowych produktów i
szanse, jeśli wykorzystają pojawiające się nowe okazje rynkowe.<br>Przedstawione przewidywane kierunki zmian na rynku UE w wyniku wprowadzania zasad JRW w dużym stopniu się sprawdzają. Na temat stopnia realizacji tego przedsięwzięcia wypowiedziała się na początku 1994r. Komisja Europejska w swym pierwszym rocznym sprawozdaniu. Mimo pewnych elementów krytycznych opinia Komisji była ogólnie biorąc pozytywna. Analizy, które były podstawą do prezentacji takiej opinii, przeprowadzono głównie wśród małych i średnich przedsiębiorstw, wrażliwych ze swej istoty na tego typu zmiany uwarunkowań. Niemal wszystkie badane firmy potwierdziły fakt zaostrzenia się konkurencji na rynku Unii Europejskiej oraz pojawienia się wyraźnych bodźców stymulujących wprowadzanie na rynek nowych produktów i
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego