Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
Zgodnie z szacunkami Komisji Europejskiej, spadek ten powinien wynieść przynajmniej 8%.
Najważniejsze przyczyny takiego stanu rzeczy to: zniesienie barier wejścia na rynki UE i nasilenie konkurencji, dokładniejsze przestrzeganie zasad swobodnej konkurencji i bardziej konsekwentne zwalczanie praktyk monopolistycznych, polegających na zawyżaniu cen, zwiększony napływ zagranicznych inwestycji bezpośrednich, powodujących zwiększenie poziomu produkcji, ograniczanie barier między krajami UE, co powoduje obniżkę kosztów, stworzenie takich warunków zamówień publicznych, które umożliwiają dopływ większej liczby firm, tworzących presję cenową, presja silnych sieci dystrybucyjnych, działających w skali paneuropejskiej na dostawców, i dążenie do ujednolicania cen zakupu i nabywania produktów po cenach, jakie są w krajach o najniższym ich
Zgodnie z szacunkami Komisji Europejskiej, spadek ten powinien wynieść przynajmniej 8%.<br>Najważniejsze przyczyny takiego stanu rzeczy to: zniesienie barier wejścia na rynki UE i nasilenie konkurencji, dokładniejsze przestrzeganie zasad swobodnej konkurencji i bardziej konsekwentne zwalczanie praktyk monopolistycznych, polegających na zawyżaniu cen, zwiększony napływ zagranicznych inwestycji bezpośrednich, powodujących zwiększenie poziomu produkcji, ograniczanie barier między krajami UE, co powoduje obniżkę kosztów, stworzenie takich warunków zamówień publicznych, które umożliwiają dopływ większej liczby firm, tworzących presję cenową, presja silnych sieci dystrybucyjnych, działających w skali paneuropejskiej na dostawców, i dążenie do ujednolicania cen zakupu i nabywania produktów po cenach, jakie są w krajach o najniższym ich
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego