Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy motoryzacyjne
Rok: 1999
na świecie sprzedającym się modelem Opla. Dlatego właśnie ten model produkujemy w Gliwicach. W roku 2000 podwoimy zdolność produkcyjną do 150 tys. sztuk rocznie, wprowadzając równolegle do produkcji drugi model zupełnie nowego auta. Pragnę serdecznie podziękować projektantom, budowniczym i naszej załodze za wkład pracy, pomysły i poświęcenie przy realizacji tej ogromnej inwestycji. To dzięki nim produkujemy polską Astrę, podtrzymując tym samym 63-letnią tradycję obecności Opla w Polsce.
Scott R. Mackie - Dyrektor Generalny General Motors Poland i Opel Polska

Fabryki z pozoru wydają się podobne do siebie. Pracowałem w naszych zakładach w Portugalii, Anglii oraz w centrali General Motors Europe w
na świecie sprzedającym się modelem Opla. Dlatego właśnie ten model produkujemy w Gliwicach. W roku 2000 podwoimy zdolność produkcyjną do 150 tys. sztuk rocznie, wprowadzając równolegle do produkcji drugi model zupełnie nowego auta. Pragnę serdecznie podziękować projektantom, budowniczym i naszej załodze za wkład pracy, pomysły i poświęcenie przy realizacji tej ogromnej inwestycji. To dzięki nim produkujemy polską Astrę, podtrzymując tym samym 63-letnią tradycję obecności Opla w Polsce.<br>Scott R. Mackie - Dyrektor Generalny General Motors Poland i Opel Polska<br><br>Fabryki z pozoru wydają się podobne do siebie. Pracowałem w naszych zakładach w Portugalii, Anglii oraz w centrali General Motors Europe w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego