Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 49
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1997
się nad zakupem danego produktu, ale zwykle ulegają namowom sprzedawcy. Grupa trzecia jest dla akwizytorów największym wyzwaniem, zwłaszcza że muszą przełamać sceptycyzm klienta i jego pogardliwy stosunek do sprzedającego. Między kupującym a sprzedawcą musi się wytworzyć nić porozumienia - dlatego akwizytor powinien się orientować, czy ma do czynienia ze "wzrokowcem" (używa on najczęściej zwrotów: "pomysł wydaje mi się mglisty"), "słuchowcem" ("brzmi to bardzo wiarygodnie"), bądź "człowiekiem emocji" ("jestem zachwycony").
W zależności od tego, do jakiej grupy należy klient, stosuje się odpowiednią metodę sprzedaży. "Wzrokowcowi" akwizytor powie, że samochód jest ładny, ma skórzane siedzenia i piękną linię, "słuchowca" poinformuje o cichym silniku i
się nad zakupem danego produktu, ale zwykle ulegają namowom sprzedawcy. Grupa trzecia jest dla akwizytorów największym wyzwaniem, zwłaszcza że muszą przełamać sceptycyzm klienta i jego pogardliwy stosunek do sprzedającego. Między kupującym a sprzedawcą musi się wytworzyć nić porozumienia - dlatego akwizytor powinien się orientować, czy ma do czynienia ze "wzrokowcem" (używa on najczęściej zwrotów: "pomysł wydaje mi się mglisty"), "słuchowcem" ("brzmi to bardzo wiarygodnie"), bądź "człowiekiem emocji" ("jestem zachwycony").<br> W zależności od tego, do jakiej grupy należy klient, stosuje się odpowiednią metodę sprzedaży. "Wzrokowcowi" akwizytor powie, że samochód jest ładny, ma skórzane siedzenia i piękną linię, "słuchowca" poinformuje o cichym silniku i
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego