Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Kurier Szczeciński
Nr: 15/03
Miejsce wydania: Szczecin
Rok: 2002
wpuściliśmy już Stenę, i jeżeli nie zrobimy czegoś wspólnie, będziemy dalej tracić rynek. Dziś wejście DFDS na linię Gdynia lub Gdańsk-Kopenhaga uderzy w nas wszystkich, również w Stenę.
- Słyszałem opinię, że wprowadzenie przez Stenę drugiego promu na trasę do Gdyni, będzie również z korzyścią dla polskiego przewoźnika, który tam operuje, a linia Świnoujście - Ystad staje się mniej atrakcyjna.
- Oczywiście jeżeli pozostaniemy bierni na linii Świnoujście-Ystad, jeżeli nie zwiększymy zdolności przewozowej, to zarówno towar jak i pasażer poszukają innej, alternatywnej drogi przez Bałtyk. Patrząc na mapę naprawdę nie trzeba wielkiej wyobraźni, aby dostrzec realność zagrożenia naszych interesów ze strony połączeń
wpuściliśmy już Stenę, i jeżeli nie zrobimy czegoś wspólnie, będziemy dalej tracić rynek. Dziś wejście DFDS na linię Gdynia lub Gdańsk-Kopenhaga uderzy w nas wszystkich, również w Stenę.&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;- Słyszałem opinię, że wprowadzenie przez Stenę drugiego promu na trasę do Gdyni, będzie również z korzyścią dla polskiego przewoźnika, który tam operuje, a linia Świnoujście - Ystad staje się mniej atrakcyjna.&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;- Oczywiście jeżeli pozostaniemy bierni na linii Świnoujście-Ystad, jeżeli nie zwiększymy zdolności przewozowej, to zarówno towar jak i pasażer poszukają innej, alternatywnej drogi przez Bałtyk. Patrząc na mapę naprawdę nie trzeba wielkiej wyobraźni, aby dostrzec realność zagrożenia naszych interesów ze strony połączeń
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego