Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 37
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1975
wkręty mocują ją do pasa tylnego, a jeden do nadwozia.
- Teraz kluczem 17 odkręcamy śrubę mocującą silnik do wspornika.
- Po wyjęciu śruby unosimy lekko stroik do góry i wyjmujemy sprężynę wraz z gumową poduszką na której oparty jest silnik. Teraz możemy ją podstawić pod miskę olejową stołeczek, by silnik nie opierał się kolektorem wydechowym o wspornik tylnego pasa.
Odkręcamy uprzednio poluzowane górne nakrętki mocujące jeszcze tylny pas do nadwozia i wyjmujemy go, uzyskując w ten sposób bardzo dobry już dostęp do całego silnika.
Zakładamy tylny pas oczywiście w odwrotnej kolejności, pamiętając jednak o tym by pod dolną ławą nakrętkę podłożyć przewód doprowadzający
wkręty mocują ją do pasa tylnego, a jeden do nadwozia. <br>- Teraz kluczem 17 odkręcamy śrubę mocującą silnik do wspornika. <br>- Po wyjęciu śruby unosimy lekko stroik do góry i wyjmujemy sprężynę wraz z gumową poduszką na której oparty jest silnik. Teraz możemy ją podstawić pod miskę olejową stołeczek, by silnik nie opierał się kolektorem wydechowym o wspornik tylnego pasa. <br>Odkręcamy uprzednio poluzowane górne nakrętki mocujące jeszcze tylny pas do nadwozia i wyjmujemy go, uzyskując w ten sposób bardzo dobry już dostęp do całego silnika. <br>Zakładamy tylny pas oczywiście w odwrotnej kolejności, pamiętając jednak o tym by pod dolną ławą nakrętkę podłożyć przewód doprowadzający
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego