Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Tytuł: Strategie marketingowe banków
Rok: 1996
finansowych i personalnych) - uzyskać nie tylko informacje priorytetowe, ale także komplementarne. Dzięki nim można bowiem dokładniej opisać poszczególne czynniki lokalizacji i ocenić ich znaczenie. Oceny poszczególnych czynników lokalizacji można dokonać posługując się metodą graficzną, uzupełniając ją o próbę liczbowego oszacowania każdego z czynników. Podstawą oceny mogą być liczbowe wartości elementów opisujących określone czynniki lokalizacji w rejonie dotychczas obsługiwanym przez bank. Natomiast w przypadku tworzenia nowego banku, podstawą oceny mogą być wartości średnie elementów opisujących poszczególne czynniki lokalizacji w skali całego kraju lub danego rejonu (np. województwa lub miasta). Można przyjąć następującą skalę oceny czynników: znacznie poniżej wartości występującej w obsługiwanym już
finansowych i personalnych) - uzyskać nie tylko informacje priorytetowe, ale także komplementarne. Dzięki nim można bowiem dokładniej opisać poszczególne czynniki lokalizacji i ocenić ich znaczenie. Oceny poszczególnych czynników lokalizacji można dokonać posługując się metodą graficzną, uzupełniając ją o próbę liczbowego oszacowania każdego z czynników. Podstawą oceny mogą być liczbowe wartości elementów opisujących określone czynniki lokalizacji w rejonie dotychczas obsługiwanym przez bank. Natomiast w przypadku tworzenia nowego banku, podstawą oceny mogą być wartości średnie elementów opisujących poszczególne czynniki lokalizacji w skali całego kraju lub danego rejonu (np. województwa lub miasta). Można przyjąć następującą skalę oceny czynników: znacznie poniżej wartości występującej w obsługiwanym już
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego