Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
bez najmniejszego wysiłku osiąga ograniczoną elektronicznie prędkość maksymalną 250 km/h. Bez tej blokady "M5" potrafi się rozpędzić do 300 km/h! Czas 8 min 30 s, uzyskany na okrążeniu toru w Nurburgringu przez techników BMW, najlepiej świadczy o sprawności zawieszenia i układu hamulcowego. Mimo sportowych sprężyn i olbrzymich niskoprofilowych opon komfort jazdy pozostał bardzo dobry. Spośród zaprezentowanych w ostatnim czasie samochodów M GmbH tylko "piątka" otrzymała system kontroli trakcji DSC. Elektronika poprzez wyhamowanie jednego z kół utrzymuje auto na wyznaczonym torze jazdy. Układ nie ogranicza dynamiki samochodu i włącza się jedynie w krytycznych sytuacjach. Moc 400 KM wymaga respektu i
bez najmniejszego wysiłku osiąga ograniczoną elektronicznie prędkość maksymalną 250 km/h. Bez tej blokady "M5" potrafi się rozpędzić do 300 km/h! Czas 8 min 30 s, uzyskany na okrążeniu toru w Nurburgringu przez techników BMW, najlepiej świadczy o sprawności zawieszenia i układu hamulcowego. Mimo sportowych sprężyn i olbrzymich niskoprofilowych opon komfort jazdy pozostał bardzo dobry. Spośród zaprezentowanych w ostatnim czasie samochodów M GmbH tylko "piątka" otrzymała system kontroli trakcji DSC. Elektronika poprzez wyhamowanie jednego z kół utrzymuje auto na wyznaczonym torze jazdy. Układ nie ogranicza dynamiki samochodu i włącza się jedynie w krytycznych sytuacjach. Moc 400 KM wymaga respektu i
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego