Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
odporny na deformacje kord stalowy.
We współpracy z firmą Michelin, właścicielem 52% akcji polskiego producenta opon, olsztyńskiego Stomilu, opracowano pierwszą polską oponę całostalową o rozmiarze 12 R 22.5 152/148L. Prowadzone są badania opon pochodzących z produkcji pilotażowej. Pierwsze opony Stomil-Steel trafią do sprzedaży w maju. Będą to opony typu U, uniwersalne, przeznaczone do stosowania na wszystkich osiach pojazdu. Potem pojawią się także inne rozmiary i bieżniki. Możliwe jest pogłębienie bieżnika i kilkakrotne bieżnikowanie tej opony.
Podstawową zaletą opony całostalowej jest zdolność do osiągania 2-krotnie większych przebiegów niż wytrzymuje opona tekstylno-stalowa. Zwiększa ona również bezpieczeństwo jazdy i
odporny na deformacje kord stalowy.<br>We współpracy z firmą Michelin, właścicielem 52% akcji polskiego producenta opon, olsztyńskiego Stomilu, opracowano pierwszą polską oponę całostalową o rozmiarze 12 R 22.5 152/148L. Prowadzone są badania opon pochodzących z produkcji pilotażowej. Pierwsze opony Stomil-Steel trafią do sprzedaży w maju. Będą to opony typu U, uniwersalne, przeznaczone do stosowania na wszystkich osiach pojazdu. Potem pojawią się także inne rozmiary i bieżniki. Możliwe jest pogłębienie bieżnika i kilkakrotne bieżnikowanie tej opony.<br>Podstawową zaletą opony całostalowej jest zdolność do osiągania 2-krotnie większych przebiegów niż wytrzymuje opona tekstylno-stalowa. Zwiększa ona również bezpieczeństwo jazdy i
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego