Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy finansowe
Rok: 2004
lub nowych klientów, poprzez np. otwarcie kolejnego punktu sprzedaży na sąsiedniej ulicy, dłuższe godziny otwarcia punktu usługowego, sezonową ofertę promocyjną.
Nowe produkty
Rozwój produktu/usługi
Zwiększenie sprzedaży przez wprowadzenie do sprzedaży nowego, ulepszonego produktu lub usługi na dotychczasowym rynku, np. uzupełnienie kursu językowego o międzynarodowy egzamin, dodanie bezpłatnej usługi serwisowej oprzędu AGD w punkcie sprzedaży.
Nowy rynek
Obecne produkty
Rozwój rynku
Zwiększenie sprzedaży na nowym rynku, poprzez np. reklamę w regionalnej gazecie lub branżowym magazynie, otwarcie nowego punktu obsługi w innym mieście.
Nowe produkty
Dywersyfikacja
Zwiększenie sprzedaży przez całkowitą zmianę biznesu, np. producent odzieży otwiera sieć hurtowni czy sklepów detalicznych.
Karty
lub nowych klientów, poprzez np. otwarcie kolejnego punktu sprzedaży na sąsiedniej ulicy, dłuższe godziny otwarcia punktu usługowego, sezonową ofertę promocyjną.<br>Nowe produkty<br>Rozwój produktu/usługi<br>Zwiększenie sprzedaży przez wprowadzenie do sprzedaży nowego, ulepszonego produktu lub usługi na dotychczasowym rynku, np. uzupełnienie kursu językowego o międzynarodowy egzamin, dodanie bezpłatnej usługi serwisowej oprzędu AGD w punkcie sprzedaży.<br>Nowy rynek<br>Obecne produkty<br>Rozwój rynku<br>Zwiększenie sprzedaży na nowym rynku, poprzez np. reklamę w regionalnej gazecie lub branżowym magazynie, otwarcie nowego punktu obsługi w innym mieście.<br>Nowe produkty<br>Dywersyfikacja <br>Zwiększenie sprzedaży przez całkowitą zmianę biznesu, np. producent odzieży otwiera sieć hurtowni czy sklepów detalicznych.<br> Karty
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego