Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
Krok 2
Opracowanie kierunków strategii dla poszczególnych grup produktowych.
Krok 3
Stworzenie koncepcji finansowania działalności europejskiej, w tym z wykorzystaniem zakupów i przejęć (Mergers & Aquisitions).
Krok 4
Optymalizacja wielkości przedsiębiorstwa z punktu widzenia działalności na rynkach Unii Europejskiej, m.in. pod kątem osiągania korzyści skali.
Krok 5
Stworzenie koncepcji eurologistyki - optymalizacja kosztów jednostkowych w sprzedaży, zaopatrzeniu i produkcji.
Krok 6
Opracowanie strategii euromarketingu i euroinnowacji.
Krok 7
Określenie zasad zarządzania na rynku Unii Europejskiej.
Pozycjonowanie SJB i podstawowe strategie
Punktem wyjścia przy podejmowaniu decyzji strategicznych jest określenie pozycji poszczególnych sfer działania i grup produktów, czyli wspomnianych strategicznych jednostek biznesu. Należy dla
Krok 2<br>Opracowanie kierunków strategii dla poszczególnych grup produktowych.<br>Krok 3<br>Stworzenie koncepcji finansowania działalności europejskiej, w tym z wykorzystaniem zakupów i przejęć (Mergers &amp; Aquisitions).<br>Krok 4<br>Optymalizacja wielkości przedsiębiorstwa z punktu widzenia działalności na rynkach Unii Europejskiej, m.in. pod kątem osiągania korzyści skali.<br>Krok 5<br>Stworzenie koncepcji eurologistyki - optymalizacja kosztów jednostkowych w sprzedaży, zaopatrzeniu i produkcji.<br>Krok 6<br>Opracowanie strategii euromarketingu i euroinnowacji.<br>Krok 7<br>Określenie zasad zarządzania na rynku Unii Europejskiej.<br>Pozycjonowanie SJB i podstawowe strategie<br>Punktem wyjścia przy podejmowaniu decyzji strategicznych jest określenie pozycji poszczególnych sfer działania i grup produktów, czyli wspomnianych strategicznych jednostek biznesu. Należy dla
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego