Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
zakupów rozmaitych produktów, co wpływa na wymaganą wielkość opakowań i cenę towarów. Innego rodzaju zróżnicowania na rynkach to niejednakowa lojalność wobec marek, co wpływa na cenową elastyczność popytu. Te czynniki wpływają na decyzje cenowe przedsiębiorstw na poziomie strategicznym (np. pozycjonowanie produktu w odpowiedniej klasie cenowej) i operacyjnym (np. przyznawanie specjalnych opustów cenowych).
Zachowanie się nabywców na rynku wynika w dużym stopniu z cech osób dokonujących zakupów. W różnych segmentach kupujących jest ono zróżnicowane. Istotne znaczenie ma w tym przypadku poziom dochodów nabywców.
Patrząc na tę kwestię z punktu widzenia procesów występujących w krajach Unii Europejskiej można przedstawić tezę, że będzie się
zakupów rozmaitych produktów, co wpływa na wymaganą wielkość opakowań i cenę towarów. Innego rodzaju zróżnicowania na rynkach to niejednakowa lojalność wobec marek, co wpływa na cenową elastyczność popytu. Te czynniki wpływają na decyzje cenowe przedsiębiorstw na poziomie strategicznym (np. pozycjonowanie produktu w odpowiedniej klasie cenowej) i operacyjnym (np. przyznawanie specjalnych opustów cenowych).<br>Zachowanie się nabywców na rynku wynika w dużym stopniu z cech osób dokonujących zakupów. W różnych segmentach kupujących jest ono zróżnicowane. Istotne znaczenie ma w tym przypadku poziom dochodów nabywców.<br>Patrząc na tę kwestię z punktu widzenia procesów występujących w krajach Unii Europejskiej można przedstawić tezę, że będzie się
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego