Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
1, o mocy 650 KM). Pierwszy Supervan ujrzał światło dzienne w 1974 roku; auto bazowało na pierwszej generacji Transita i było napędzane 400-konnym silnikiem V-8, znanym z wyścigowego Forda GT40 (zwycięzcy Le Mans). Supervana 2 skonstruowano w 1984 roku i wyposażono w silnik Ford-Cosworth DFL (długoskokowa wersja osławionego silnika Ford-Cosworth DFV z Formuły 1). Trzeci Supervan będzie demonstrowany publiczności podczas tegorocznych wyścigów BTCC (Brytyjskich Mistrzostw Samochodów Turystycznych).

PEUGEOT 806
Szokujący uczestnik ubiegłorocznego wyścigu "24 godziny Francorchamps" w Belgii: wyczynowy Peugeot 806. Auto, przygotowane przez belgijską firmę Kronos, było napędzane 4-cylindrowym, 16-zaworowym silnikiem 2-litrowym o
1, o mocy 650 KM). Pierwszy Supervan ujrzał światło dzienne w 1974 roku; auto bazowało na pierwszej generacji Transita i było napędzane 400-konnym silnikiem V-8, znanym z wyścigowego Forda GT40 (zwycięzcy Le Mans). Supervana 2 skonstruowano w 1984 roku i wyposażono w silnik Ford-Cosworth DFL (długoskokowa wersja osławionego silnika Ford-Cosworth DFV z Formuły 1). Trzeci Supervan będzie demonstrowany publiczności podczas tegorocznych wyścigów BTCC (Brytyjskich Mistrzostw Samochodów Turystycznych).&lt;/&gt;<br><br>&lt;div1&gt;&lt;tit1&gt;PEUGEOT 806&lt;/&gt;<br>Szokujący uczestnik ubiegłorocznego wyścigu "24 godziny Francorchamps" w Belgii: wyczynowy Peugeot 806. Auto, przygotowane przez belgijską firmę Kronos, było napędzane 4-cylindrowym, 16-zaworowym silnikiem 2-litrowym o
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego