Typ tekstu: Książka
Autor: Dudczak Andrzej
Tytuł: Koparki. Teoria i projektowanie
Rok: 2000
można stwierdzić, że największe obciążenia osprzętu pochodzą od sił granicznych wynikających z własności mechanizmu napędowego wysięgnika. Siły te obciążałyby osprzęt, gdyby podwozie koparki było związane z podłożem za pośrednictwem podpór o więzach dwustronnych i nie działałoby ograniczenie wynikające z zerowania redakcji na podporze B. Ponieważ to ograniczenie występuje, więc obciążenia osprzętu są znacznie mniejsze.
Charakter tego ograniczenia wynika z hodografu sił granicznych (rys. 6.26).
6.7.Największa siła odspajania i jej ograniczenia
6.7.1.Uwagi ogólne
Posługując się metodą podobną do opisanej w punkcie 6.3.3, można wyznaczyć konfigurację członów osprzętu i wybrać taki kierunek działania siły odspajania
można stwierdzić, że największe obciążenia osprzętu pochodzą od sił granicznych wynikających z własności mechanizmu napędowego wysięgnika. Siły te obciążałyby osprzęt, gdyby podwozie koparki było związane z podłożem za pośrednictwem podpór o więzach dwustronnych i nie działałoby ograniczenie wynikające z zerowania redakcji na podporze B. Ponieważ to ograniczenie występuje, więc obciążenia osprzętu są znacznie mniejsze.<br>Charakter tego ograniczenia wynika z hodografu sił granicznych (rys. 6.26).<br>&lt;tit1&gt;6.7.Największa siła odspajania i jej ograniczenia&lt;/&gt;<br>&lt;tit1&gt;6.7.1.Uwagi ogólne&lt;/&gt;<br>Posługując się metodą podobną do opisanej w punkcie 6.3.3, można wyznaczyć konfigurację członów osprzętu i wybrać taki kierunek działania siły odspajania
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego