Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
początkowym okresie nastąpi dość istotna dezorientacja. Będzie to coś w rodzaju szoku kulturowego, ponieważ Niemcy, Belgowie, Francuzi i obywatele innych krajów, przyzwyczajeni do kalkulowania zakupów i dokonywania wydatków w markach, frankach i innych walutach krajowych, zostaną nagle zmuszeni do czynienia tego w euro.
Jednak po pewnym czasie, który teraz trudno oszacować, konsumenci i nabywcy instytucjonalni przyzwyczają się do nowej sytuacji i zaczną doceniać wynikające z niej korzyści; będzie bowiem większa przejrzystość rynku oraz stanie się możliwe porównywanie cen produktów oferowanych na różnych rynkach w Unii Europejskiej. Łatwiej będzie można dokonywać porównań cen między poszczególnymi krajami, co powinno mieć wpływ na ich
początkowym okresie nastąpi dość istotna dezorientacja. Będzie to coś w rodzaju szoku kulturowego, ponieważ Niemcy, Belgowie, Francuzi i obywatele innych krajów, przyzwyczajeni do kalkulowania zakupów i dokonywania wydatków w markach, frankach i innych walutach krajowych, zostaną nagle zmuszeni do czynienia tego w euro.<br>Jednak po pewnym czasie, który teraz trudno oszacować, konsumenci i nabywcy instytucjonalni przyzwyczają się do nowej sytuacji i zaczną doceniać wynikające z niej korzyści; będzie bowiem większa przejrzystość rynku oraz stanie się możliwe porównywanie cen produktów oferowanych na różnych rynkach w Unii Europejskiej. Łatwiej będzie można dokonywać porównań cen między poszczególnymi krajami, co powinno mieć wpływ na ich
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego