Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 8
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
nie brał udziału w wyścigu. Samolot nie nadawał się do lotu, a on nie miał kasy na remont. Zaraz po wojnie w Korei prawie nowego P-51 można było kupić w cenie złomu za 2500 dolarów, a nowy silnik Rolls-Royce-Merlin-V-12 za 250. Ale potem ceny zupełnie oszalały. Dziś za zużyty samolot musisz położyć na stół od 750 tysięcy do miliona dolarów, a silnik to co najmniej 135 tysięcy baksów. "Dokładanie do interesu jest ryzykiem wliczonym w tę zabawę - mówi Destefani, właściciel dobrze prosperującej farmy i restauracji. - Albo musisz mieć bogatego sponsora, albo sam mieć kasę. Moi koledzy
nie brał udziału w wyścigu. Samolot nie nadawał się do lotu, a on nie miał kasy na remont. Zaraz po wojnie w Korei prawie nowego P-51 można było kupić w cenie złomu za 2500 dolarów, a nowy silnik Rolls-Royce-Merlin-V-12 za 250. Ale potem ceny zupełnie oszalały. Dziś za zużyty samolot musisz położyć na stół od 750 tysięcy do miliona dolarów, a silnik to co najmniej 135 tysięcy baksów. "Dokładanie do interesu jest ryzykiem wliczonym w tę zabawę - mówi Destefani, właściciel dobrze prosperującej farmy i restauracji. - Albo musisz mieć bogatego sponsora, albo sam mieć kasę. Moi koledzy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego