Typ tekstu: Strona internetowa
Autor: Łukasz
Tytuł: strona o żeglarstwie
Rok wydania: 2004
Rok powstania: 2005
napędową, zakonserwować wał i założyć śrubę na swoje miejsce.
* Zlać olej z przekładni, przemyć ja benzyną i napełnić świeżym olejem zalecanym przez producenta.
* Pokryć zewnętrzne powierzchnie trące smarem (np. ŁT-4)
* Wykręcić świece zapłonowe, ustawić silnik otworami świec do góry ustawić kolejno tłoki w położeniu dolnego martwego punktu i przez otwory świec wlać w cylindry trochę oleju silnikowego. Odczekać 1-2 minuty, po czym pokręcić wałem korbowym kilka razy. Ustawić silnik w normalnym położeniu, ponownie pokręcić wałem.
* Oczyścić świece zapłonowe z nagaru, sprawdzić odstęp elektrod, pokryć gwinty smarem i wkręcić na miejsce (lekko).
* Założyć zaślepkę z papieru w otwór gaźnika.
1
napędową, zakonserwować wał i założyć śrubę na swoje miejsce. <br>* Zlać olej z przekładni, przemyć ja benzyną i napełnić świeżym olejem zalecanym przez producenta. <br>* Pokryć zewnętrzne powierzchnie trące smarem (np. ŁT-4) <br>* Wykręcić świece zapłonowe, ustawić silnik otworami świec do góry ustawić kolejno tłoki w położeniu dolnego martwego punktu i przez otwory świec wlać w cylindry trochę oleju silnikowego. Odczekać 1-2 minuty, po czym pokręcić wałem korbowym kilka razy. Ustawić silnik w normalnym położeniu, ponownie pokręcić wałem. <br>* Oczyścić świece zapłonowe z nagaru, sprawdzić odstęp elektrod, pokryć gwinty smarem i wkręcić na miejsce (lekko). <br>* Założyć zaślepkę z papieru w otwór gaźnika.<br>1
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego