Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
precyzyjniej. Program "sport" daje możliwość wypróbowania "M5" na torze wyścigowym.

Nowe BMW M 5 słychać z daleka. Zanim wyjedzie zza górki czy zakrętu, na pewno usłyszysz groźne, basowe mruczenie "ósemki", przypominające odgłosy tyranozaura szukającego posiłku. Sportowa limuzyna przyspiesza w niesamowitym tempie. Przy 200 km/h wduszenie pedału gazu do oporu oznacza kolejne wciśnięcie w fotel. Auto bez najmniejszego wysiłku osiąga ograniczoną elektronicznie prędkość maksymalną 250 km/h. Bez tej blokady "M5" potrafi się rozpędzić do 300 km/h! Czas 8 min 30 s, uzyskany na okrążeniu toru w Nurburgringu przez techników BMW, najlepiej świadczy o sprawności zawieszenia i układu hamulcowego. Mimo
precyzyjniej. Program "sport" daje możliwość wypróbowania "M5" na torze wyścigowym.<br><br>Nowe BMW M 5 słychać z daleka. Zanim wyjedzie zza górki czy zakrętu, na pewno usłyszysz groźne, basowe mruczenie "ósemki", przypominające odgłosy tyranozaura szukającego posiłku. Sportowa limuzyna przyspiesza w niesamowitym tempie. Przy 200 km/h wduszenie pedału gazu do oporu oznacza kolejne wciśnięcie w fotel. Auto bez najmniejszego wysiłku osiąga ograniczoną elektronicznie prędkość maksymalną 250 km/h. Bez tej blokady "M5" potrafi się rozpędzić do 300 km/h! Czas 8 min 30 s, uzyskany na okrążeniu toru w Nurburgringu przez techników BMW, najlepiej świadczy o sprawności zawieszenia i układu hamulcowego. Mimo
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego