Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
czołowych detalistów i ich udziały w sprzedaży są duże, istotne znaczenie ma sprzedaż pod markami tychże firm detalicznych. Do takich krajów należy zaliczyć Niemcy, Francję i przede wszystkim Wielką Brytanię. Dobrym przykładem sprzedaży pod własnymi markami jest największa brytyjska sieć supermarketów - Sainsbury. W 1992r. firma ta sprzedała różnego rodzaju produkty oznakowane 8tys. marek własnych z ogólnej liczby 16tys. marek firm detalicznych na tym rynku.
W ostatnich latach widać wyraźnie nasilający się proces internacjonalizacji firm handlowych. Główne czynniki takiego rozwoju to: zmieniające się warunki rynkowe, nasilająca się konkurencja w poszczególnych krajach, strata przewagi konkurencyjnej na skutek wprowadzania przez konkumentów podobnych systemów sprzedaży
czołowych detalistów i ich udziały w sprzedaży są duże, istotne znaczenie ma sprzedaż pod markami tychże firm detalicznych. Do takich krajów należy zaliczyć Niemcy, Francję i przede wszystkim Wielką Brytanię. Dobrym przykładem sprzedaży pod własnymi markami jest największa brytyjska sieć supermarketów - Sainsbury. W 1992r. firma ta sprzedała różnego rodzaju produkty oznakowane 8tys. marek własnych z ogólnej liczby 16tys. marek firm detalicznych na tym rynku.<br>W ostatnich latach widać wyraźnie nasilający się proces internacjonalizacji firm handlowych. Główne czynniki takiego rozwoju to: zmieniające się warunki rynkowe, nasilająca się konkurencja w poszczególnych krajach, strata przewagi konkurencyjnej na skutek wprowadzania przez konkumentów podobnych systemów sprzedaży
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego