Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
intensywna dyskusja nad zakazem wprowadzenia zakazu reklamy papierosów przez ustawę sejmową, która trwała na początku 1993r.
Zwolennicy zakazu reklamowania papierosów twierdzili, że jest to sposób na ograniczenie tego nałogu, natomiast przeciwnicy argumentowali, że reklama wyrobów tytoniowych wpływa tylko na popyt wtórny, czyli na to, jakie marki papierosów wybiorą osoby już palące. Uważali, że reklama nie ma wpływu na wzrost spożycia papierosów.
W różnych krajach, także w Polsce, ograniczeniu podlega zakres wykorzystywania środków przekazu. Dotyczy to zwłaszcza środków przekazu o dużym zasięgu oddziaływania, a więc przede wszystkim telewizji. Ograniczenia takie mogą dotyczyć jednego kraju lub mieć charakter międzynarodowy. Przykładem ograniczeń tego drugiego
intensywna dyskusja nad zakazem wprowadzenia zakazu reklamy papierosów przez ustawę sejmową, która trwała na początku 1993r.<br>Zwolennicy zakazu reklamowania papierosów twierdzili, że jest to sposób na ograniczenie tego nałogu, natomiast przeciwnicy argumentowali, że reklama wyrobów tytoniowych wpływa tylko na popyt wtórny, czyli na to, jakie marki papierosów wybiorą osoby już palące. Uważali, że reklama nie ma wpływu na wzrost spożycia papierosów.<br>W różnych krajach, także w Polsce, ograniczeniu podlega zakres wykorzystywania środków przekazu. Dotyczy to zwłaszcza środków przekazu o dużym zasięgu oddziaływania, a więc przede wszystkim telewizji. Ograniczenia takie mogą dotyczyć jednego kraju lub mieć charakter międzynarodowy. Przykładem ograniczeń tego drugiego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego