Typ tekstu: Strona internetowa
Autor: Grzegorz Petka
Tytuł: strona o kolejach
Rok wydania: 2004
Rok powstania: 2005
pojazdu trakcyjnego umożliwiające łatwe rozpoznanie podstawowych cech charakteryzujących jego konstrukcję i przeznaczenie eksploatacyjne.
Układ osi - symboliczne (umowne) określenie liczby osi oraz charakterystyki napędowej pojazdu.
Długość ze zderzakami [m] - całkowita długość pojazdu wyrażona w metrach.
Masa służbowa [Mg] - całkowita masa pojazdu netto wraz z obsługą i pełnym zapasem materiałów (piasek, woda, paliwo), wyrażona w tonach.
Moc ciągła [kW] - moc wszystkich elektrycznych silników pojazdu, z którą mogą one pracować w sposób nieprzerwany bez przekroczenia dopuszczalnej temperatury uzwojenia, czyli bez przegrzania grożącego uszkodzeniem silnika. Oprócz mocy ciągłej pojazd charakteryzuje także moc godzinna, przy której już po jednej godzinie nastąpi osiągnięcie temperatury krytycznej silnika elektrycznego
pojazdu trakcyjnego umożliwiające łatwe rozpoznanie podstawowych cech charakteryzujących jego konstrukcję i przeznaczenie eksploatacyjne.<br>Układ osi - symboliczne (umowne) określenie liczby osi oraz charakterystyki napędowej pojazdu.<br>Długość ze zderzakami [m] - całkowita długość pojazdu wyrażona w metrach.<br>Masa służbowa [Mg] - całkowita masa pojazdu netto wraz z obsługą i pełnym zapasem materiałów (piasek, woda, paliwo), wyrażona w tonach.<br>Moc ciągła [kW] - moc wszystkich elektrycznych silników pojazdu, z którą mogą one pracować w sposób nieprzerwany bez przekroczenia dopuszczalnej temperatury uzwojenia, czyli bez przegrzania grożącego uszkodzeniem silnika. Oprócz mocy ciągłej pojazd charakteryzuje także moc godzinna, przy której już po jednej godzinie nastąpi osiągnięcie temperatury krytycznej silnika elektrycznego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego