Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
zmienia "smaku" twoich ulubionych papierosów - sprawdziliśmy to z narażaniem życia osobiście. Fifka, do której po rozkręceniu pakuje się filtr HCS, to kunsztowny gadżet zaprojektowany i wyprodukowany przez firmę Supro, niegdyś będącą częścią słynnej firmy produkującej pióra Mont Blanc. Ustnik polerowany jest ręcznie, a metalową część fifki wykonaną z mosiądzu pokryto palladium i niklem. Ten cud elegancji kosztuje 18 zł i można go kupić w kiosku. Paczka filtrów HCS, też dzieła Reemtsmy, kosztuje jedynie 2,6 zł. Zawiera aż 80 sztuk, czyli jak łatwo policzyć, do jednego papierosa,
wypalonego zdrowiej i z czystszym sumieniem, dokładasz mniej niż 0,3 polskiego grosza.



Chłopska
zmienia "smaku" twoich ulubionych papierosów - sprawdziliśmy to z narażaniem życia osobiście. Fifka, do której po rozkręceniu pakuje się filtr HCS, to kunsztowny gadżet zaprojektowany i wyprodukowany przez firmę Supro, niegdyś będącą częścią słynnej firmy produkującej pióra Mont Blanc. Ustnik polerowany jest ręcznie, a metalową część fifki wykonaną z mosiądzu pokryto palladium i niklem. Ten cud elegancji kosztuje 18 zł i można go kupić w kiosku. Paczka filtrów HCS, też dzieła Reemtsmy, kosztuje jedynie 2,6 zł. Zawiera aż 80 sztuk, czyli jak łatwo policzyć, do jednego papierosa, <br>wypalonego zdrowiej i z czystszym sumieniem, dokładasz mniej niż 0,3 polskiego grosza.&lt;/div&gt; <br><br><br><br>&lt;div&gt;&lt;tit&gt;Chłopska
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego