Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Tytuł: Strategie marketingowe banków
Rok: 1996
takich terenach stacjonarna sprzedaż produktów byłaby nieopłacalna.
Dodatkową formą sprzedaży stacjonarnej, stosowaną szczególnie ostatnio, jest sprzedaż produktów banku przez telefon, za pośrednictwem poczty oraz home banking. Coraz częściej wykorzystuje się także automaty bankowe, poprzez które można dokonywać wpłat lub wypłat określonych kwot pieniężnych oraz udzielać zleceń na zakup lub sprzedaż papierów wartościowych.
Dominującymi formami sprzedaży produktów banku są sprzedaż stacjonarna scentralizowana i zdecentralizowana. Sprzedaż scentralizowana odnosi się przede wszystkim do bardziej złożonych i skomplikowanych produktów banku (np. specjalnych form wkładów, obrotu papierami wartościowymi, kredytów na duże kwoty, kredytów na realizację transakcji zagranicznych). Ze względu na przedmiot oferty, sprzedaż scentralizowana dotyczy przede wszystkim
takich terenach stacjonarna sprzedaż produktów byłaby nieopłacalna.<br>Dodatkową formą sprzedaży stacjonarnej, stosowaną szczególnie ostatnio, jest sprzedaż produktów banku przez telefon, za pośrednictwem poczty oraz &lt;foreign lang="eng"&gt;home banking&lt;/&gt;. Coraz częściej wykorzystuje się także automaty bankowe, poprzez które można dokonywać wpłat lub wypłat określonych kwot pieniężnych oraz udzielać zleceń na zakup lub sprzedaż papierów wartościowych.<br>Dominującymi formami sprzedaży produktów banku są sprzedaż stacjonarna scentralizowana i zdecentralizowana. Sprzedaż scentralizowana odnosi się przede wszystkim do bardziej złożonych i skomplikowanych produktów banku (np. specjalnych form wkładów, obrotu papierami wartościowymi, kredytów na duże kwoty, kredytów na realizację transakcji zagranicznych). Ze względu na przedmiot oferty, sprzedaż scentralizowana dotyczy przede wszystkim
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego