Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: katalogi handlowe
Rok: 2000
949/2000/Rz W DNIACH 10 - 12 SIERPNIA 2000 ROKU W ZAKOPANEM
"SKUTECZNE FUNKCJONOWANIE SEKRETARIATU"
l. Zasad komunikowania się z klientem kolegami (koleżankami) oraz przełożonymi: Komunikacja werbalna (słowna). Komunikacja niewerbalna (mowa ciała). Nawiązywanie, podtrzymywanie i przerywanie kontaktu. 2. Prezentacja firmy wobec klienta, wobec firmy partnerskiej, reklama działalności firmy. wobec frmy partnerskiej, reklama działalności firmy. 3. Autoprezentacja: Wygląd zewnętrzny (ubiór, uczesanie itp.) Kultura żywego słowa. Kontrola emocji. Kontrola motoryki (ruchów ciała). 4. Zasady prowadzenia rozmów: Tworzenie odpowiedniej atmosfery. Aktywne słuchanie. Zadawanie pytań. Negocjacje. 5. Sytuacje trudne: Stres i sposoby radzenia sobie z nim. Konflikt - przyczyny, przebieg i konsekwencje. 6. Zasady organizacji spotkań
949/2000/Rz W DNIACH 10 - 12 SIERPNIA 2000 ROKU W ZAKOPANEM<br>"SKUTECZNE FUNKCJONOWANIE SEKRETARIATU"<br>l. Zasad komunikowania się z klientem kolegami (koleżankami) oraz przełożonymi: Komunikacja werbalna (słowna). Komunikacja niewerbalna (mowa ciała). Nawiązywanie, podtrzymywanie i przerywanie kontaktu. 2. Prezentacja firmy wobec klienta, wobec firmy partnerskiej, reklama działalności firmy. wobec frmy partnerskiej, reklama działalności firmy. 3. Autoprezentacja: Wygląd zewnętrzny (ubiór, uczesanie itp.) Kultura żywego słowa. Kontrola emocji. Kontrola motoryki (ruchów ciała). 4. Zasady prowadzenia rozmów: Tworzenie odpowiedniej atmosfery. Aktywne słuchanie. Zadawanie pytań. Negocjacje. 5. Sytuacje trudne: Stres i sposoby radzenia sobie z nim. Konflikt - przyczyny, przebieg i konsekwencje. 6. Zasady organizacji spotkań
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego