Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy edukacyjne
Rok: 2000
przygotowaliśmy?
SEMINARIA INFORMACYJNE I SZKOLENIA
podczas, których postawimy pytania uznanym autorytetom w dziedzinie nauki i praktyki o przyszłe miejsce polskich małych i średnich przedsiębiorstw w zjednoczonej Europie.
INDYWIDUALNE PROJEKTY DORADCZE
przeznaczone dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw (MŚP) w celu dostosowania do wymagań rynku europejskiego, opracowania biznes planów, wniosków kredytowych, zastrzeżeń patentowych itp. działań. Do ich realizacji angażujemy najlepszych ekspertów i konsultantów z poszczególnych dziedzin.
Do kogo adresowany jest projekt?
Ideą projektu jest wsparcie polskiego sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw czyli polskich firm, w których zatrudnienie n je przekroczyło 250 osób w działaniach oraz procedurach dostosowawczych i doskonalących pod kątem przyszłej integracji
przygotowaliśmy?<br>&lt;tit&gt;SEMINARIA INFORMACYJNE I SZKOLENIA&lt;/&gt;<br>podczas, których postawimy pytania uznanym autorytetom w dziedzinie nauki i praktyki o przyszłe miejsce polskich małych i średnich przedsiębiorstw w zjednoczonej Europie.<br>&lt;tit&gt;INDYWIDUALNE PROJEKTY DORADCZE &lt;/&gt;<br>przeznaczone dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw (MŚP) w celu dostosowania do wymagań rynku europejskiego, opracowania biznes planów, wniosków kredytowych, zastrzeżeń patentowych itp. działań. Do ich realizacji angażujemy najlepszych ekspertów i konsultantów z poszczególnych dziedzin.<br>Do kogo adresowany jest projekt?<br>Ideą projektu jest wsparcie polskiego sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw czyli polskich firm, w których zatrudnienie n je przekroczyło 250 osób w działaniach oraz procedurach dostosowawczych i doskonalących pod kątem przyszłej integracji
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego