Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 7
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
tylko rozzuchwala firmy. Dlaczego? To proste. Aż trzy czwarte z nas, nawet jeśli natknie się na nieuczciwego sprzedawcę czy rzemieślnika, zamiast dochodzić swoich praw, poddaje się bez walki. - A przecież nasze prawodawstwo daje podobne prawa i ochronę, jaką mają wszyscy konsumenci innych krajów Unii Europejskiej - przekonuje komisarz Danuta Hübner, która patronuje rozpoczętej właśnie w nowych państwach UE kampanii informacyjnej o prawach konsumenta. A więc kiedy wymienione okna nie chcą się domykać, a samochód po naprawie znowu nie chce jechać, spróbujmy najpierw załatwić sprawę polubownie, koniecznie jednak na piśmie. To będzie podstawą odwołania się do instytucji, która zajmie się mediacją: Federacji Konsumentów
tylko rozzuchwala firmy. Dlaczego? To proste. Aż trzy czwarte z nas, nawet jeśli natknie się na nieuczciwego sprzedawcę czy rzemieślnika, zamiast dochodzić swoich praw, poddaje się bez walki. - A przecież nasze prawodawstwo daje podobne prawa i ochronę, jaką mają wszyscy konsumenci innych krajów Unii Europejskiej - przekonuje komisarz Danuta Hübner, która patronuje rozpoczętej właśnie w nowych państwach UE kampanii informacyjnej o prawach konsumenta. A więc kiedy wymienione okna nie chcą się domykać, a samochód po naprawie znowu nie chce jechać, spróbujmy najpierw załatwić sprawę polubownie, koniecznie jednak na piśmie. To będzie podstawą odwołania się do instytucji, która zajmie się mediacją: Federacji Konsumentów
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego