Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
w trakcie kolejnych ekspozycji, częstotliwości docierania komunikatu oraz jego określonej jakości perswazyjnej kształtowanej przez sytuację odbioru wiadomości. Stwierdzenie, że jedne przekazy zostają efektywnie odbierane już po kilkakrotnej ekspozycji, a inne wymagają kilkunastu ekspozycji jest tylko pozornym truizmem.
Istotny staje się więc problem kryteriów wskazujących tendencję tworzenia skutecznych przekazów przy uwzględnieniu pełnej złożoności warunków ich percepcji. Pojawia się kwestia względności tych kryteriów w zależności od skutków wywołanych przez kolejne ekspozycje komunikatów. Zmieniają one zarówno nastawienie odbiorcy wobec przekazu, jak i jakość jego interpretacji. Z perspektywy nadawcy odbiorca pierwszych ekspozycji jest zupełnie inną osobą, niż ta, która wie już, że kupi, natomiast nie
w trakcie kolejnych ekspozycji, częstotliwości docierania komunikatu oraz jego określonej jakości perswazyjnej kształtowanej przez sytuację odbioru wiadomości. Stwierdzenie, że jedne przekazy zostają efektywnie odbierane już po kilkakrotnej ekspozycji, a inne wymagają kilkunastu ekspozycji jest tylko pozornym truizmem. <br>Istotny staje się więc problem kryteriów wskazujących tendencję tworzenia skutecznych przekazów przy uwzględnieniu pełnej złożoności warunków ich percepcji. Pojawia się kwestia względności tych kryteriów w zależności od skutków wywołanych przez kolejne ekspozycje komunikatów. Zmieniają one zarówno nastawienie odbiorcy wobec przekazu, jak i jakość jego interpretacji. Z perspektywy nadawcy odbiorca pierwszych ekspozycji jest zupełnie inną osobą, niż ta, która wie już, że kupi, natomiast nie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego