Typ tekstu: Książka
Autor: Goban-Klas Tomasz
Tytuł: Media i komunikowanie masowe
Rok: 2000
tu przedstawione, celowość ich prowadzenia nie nasuwa obecnie wątpliwości.

11.4.3. SOCJALIZACYJNA I DEMORALIZUJĄCA FUNKCJA MEDIÓW
Zachowania odbiorców wobec mediów masowych, rozumiane zarówno jako korzystanie z nich i wykorzystanie przekazywanych treści oraz wywołane przez nie postawy i zachowania, są czynnościami społecznymi, a jako takie są społecznie regulowane. Przyjęcie tzw. perspektywy socjalizacji w badaniach nad rolą środków masowych polega na rozpatrywaniu korzystania z nich (w najszerszym sensie tego zwrotu, któremu najlepiej odpowiada amerykański termin communication behavior czyli zachowanie komunikacyjne) jako zmiennej zależnej od innych czynników, a następnie analizie jej relacji wobec całokształtu oddziaływania procesu komunikowania masowego. Inaczej mówiąc, skoro korzystanie ze
tu przedstawione, celowość ich prowadzenia nie nasuwa obecnie wątpliwości.&lt;/&gt;<br><br>&lt;div&gt;&lt;tit&gt;11.4.3. SOCJALIZACYJNA I DEMORALIZUJĄCA FUNKCJA MEDIÓW&lt;/&gt; <br>Zachowania odbiorców wobec mediów masowych, rozumiane zarówno jako korzystanie z nich i wykorzystanie przekazywanych treści oraz wywołane przez nie postawy i zachowania, są czynnościami społecznymi, a jako takie są społecznie regulowane. Przyjęcie tzw. perspektywy socjalizacji w badaniach nad rolą środków masowych polega na rozpatrywaniu korzystania z nich (w najszerszym sensie tego zwrotu, któremu najlepiej odpowiada amerykański termin communication behavior czyli zachowanie komunikacyjne) jako zmiennej zależnej od innych czynników, a następnie analizie jej relacji wobec całokształtu oddziaływania procesu komunikowania masowego. Inaczej mówiąc, skoro korzystanie ze
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego