Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy gstronomiczne
Rok: 2003
porami roku". "Od razu czujesz, że musisz zawiązać krawat". Najbardziej pasuje, "żeby zabrać bogatego cudzoziemca". Kuchnia "solidna i przemyślana", "ma się wrażenie konsumowani relikwii". "O cenach nie m co wspominać".
GRAND KREDENS

"Barokowe wnętrze", "pomieszanie stylów, zaadaptowane rzeczy z różnych stron", "wszystko naraz, trochę paryska uliczka, trochę żydowska, trochę staropolsko - piec, czosnek, cebula, trochę nadmorsko - koła ratunkowe". Dobre "na spotkania firmowe w większym gronie", "idealne na romantyczną kolację, szczególnie w salkach na górze", "i na business lunch, i na spotkanie z przyjaciółmi", ale raczej bogatszymi, bo "tanio nie jest". "Bogate menu", "internacjonalne jak i wystrój", można zjeść stek, spaghetti, małże, kaczkę
porami roku". "Od razu czujesz, że musisz zawiązać krawat". Najbardziej pasuje, "żeby zabrać bogatego cudzoziemca". Kuchnia "solidna i przemyślana", "ma się wrażenie konsumowani relikwii". "O cenach nie m co wspominać".<br>GRAND KREDENS<br>&lt;gap&gt;<br>"Barokowe wnętrze", "pomieszanie stylów, zaadaptowane rzeczy z różnych stron", "wszystko naraz, trochę paryska uliczka, trochę żydowska, trochę staropolsko - piec, czosnek, cebula, trochę nadmorsko - koła ratunkowe". Dobre "na spotkania firmowe w większym gronie", "idealne na romantyczną kolację, szczególnie w salkach na górze", "i na business lunch, i na spotkanie z przyjaciółmi", ale raczej bogatszymi, bo "tanio nie jest". "Bogate menu", "internacjonalne jak i wystrój", można zjeść stek, spaghetti, małże, kaczkę
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego