Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy gstronomiczne
Rok: 2003
przynoszą dwie butelki w pasach kowbojskich i przepijają do gości". "Wszystko przemyślane od A do Z, podane jak trzeba i w czym trzeba". "W środku trochę masło miejsca". Latem "ogródek z fontanną", "bardzo ładny". Jest też "tarasik, ale miejsce na nim jest na wagę złota - jeden stolik!!!". "Pyszne quesadillas z pieczarkami", "zupy - szczególnie chlebowo-czosnkowa", "krem brulle - bita śmietana z żółtkiem o konsystencji sernika na zimno, z karmelem". "Takiego cappuccino nie ma nigdzie indziej". W weekendy muzyka na żywo.
PRESTO

Choć "słynie z pizzy", i to "z pieca, w którym pali się prawdziwym drewnem, nie jakimiś syntetykami" ("pewnie dlatego smak pizzy
przynoszą dwie butelki w pasach kowbojskich i przepijają do gości". "Wszystko przemyślane od A do Z, podane jak trzeba i w czym trzeba". "W środku trochę masło miejsca". Latem "ogródek z fontanną", "bardzo ładny". Jest też "tarasik, ale miejsce na nim jest na wagę złota - jeden stolik!!!". "Pyszne quesadillas z pieczarkami", "zupy - szczególnie chlebowo-czosnkowa", "krem brulle - bita śmietana z żółtkiem o konsystencji sernika na zimno, z karmelem". "Takiego cappuccino nie ma nigdzie indziej". W weekendy muzyka na żywo.<br>PRESTO<br>&lt;gap&gt;<br>Choć "słynie z pizzy", i to "z pieca, w którym pali się prawdziwym drewnem, nie jakimiś syntetykami" ("pewnie dlatego smak pizzy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego