Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
reakcji emocjonalnych. Bogdan Wojciszke postuluje przynależność procesów afektywnych i poznawczych do dwóch odrębnych systemów, wtórnych wobec procesów sensorycznych oraz mogących wzajemnie wpływać na swój przebieg. Ujęcie to pozwala oddziaływać na tworzenie ustosunkowań odbiorcy wobec desygnatów wiadomości reklamowej w sposób uwzględniający ograniczenia związane z kodowaniem informacji, specyfiką struktury kanału informacyjnego oraz pierwotnej i kreowanej postawy odbiorcy wobec desygnatu.
Powstawanie oraz wpływ na tworzoną postawę sądów wartościujących i ocen, jest związany z jakością przetwarzania informacji. Udział czynników afektywnych jest możliwy na każdym etapie tworzenia się stosunku odbiorcy do reklamowanego obiektu. Udział procesów poznawczych przebiegających na świadomym poziomie wymaga odpowiednio głębokiego przetwarzania informacji. Ponadto
reakcji emocjonalnych. Bogdan Wojciszke postuluje przynależność procesów afektywnych i poznawczych do dwóch odrębnych systemów, wtórnych wobec procesów sensorycznych oraz mogących wzajemnie wpływać na swój przebieg. Ujęcie to pozwala oddziaływać na tworzenie ustosunkowań odbiorcy wobec desygnatów wiadomości reklamowej w sposób uwzględniający ograniczenia związane z kodowaniem informacji, specyfiką struktury kanału informacyjnego oraz pierwotnej i kreowanej postawy odbiorcy wobec desygnatu. <br>Powstawanie oraz wpływ na tworzoną postawę sądów wartościujących i ocen, jest związany z jakością przetwarzania informacji. Udział czynników afektywnych jest możliwy na każdym etapie tworzenia się stosunku odbiorcy do reklamowanego obiektu. Udział procesów poznawczych przebiegających na świadomym poziomie wymaga odpowiednio głębokiego przetwarzania informacji. Ponadto
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego